۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه

علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرد


استقلال تهران قهرمان لیگ برتز ایران شد، گل محمدی جام حذفی را تقدیم سپاهان کرد و علی کریمی برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد...
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست این تیم برابر سپاهان در ضربات پنالتی اعلام کرد برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می کند و امیدوار است کسانی که می مانند بتوانند فوتبال ایران را به روزهای اوجش بازگرداند.
او گفت: دیگر برای تیم ملی فوتبال ایران هم بازی نخواهد کرد.

او دامه داد: خوب است که یک فوتبالیست در اوج خداحافظی کند. من و مهدی مهدوی کیا می رویم تا دایه های مهربانتر از مادر به پرسپولیس بیایند. وی ادامه داد:
در طول سالهایی که برای تیم ملی و پرسپولیس باز کردم تمام تلاشم را انجام دادم تا در خدمت موفقیت ایران باشم.
خاطرات تلخ و شیرین زیادی در این مدت داشتم و امیدوارم آنهایی که می مانند بتوانند فوتبال ایران را به روزهای اوجش برگردانند.
علی کریمی در پایان گفت: فقط شرمنده مردم شدم که نتوانستیم پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کنیم. من و مهدوی کیا از این فوتبال می رویم تا دایه های مهربانتر از مادر به پرسپولیس بیایند و این تیم را اداره کنند. دیگر برای تیم ملی فوتبال هم بازی نمی کنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر