۱۳۹۱ آبان ۳۰, سه‌شنبه

یک مقام مسئول: خامنه‌ای بیشتر وقت‌ها مقروض است و از محافظان خود پول قرض می‌کند


رسولی محلاتی مسئول "وجوهات و مسائل شرعی" دفتر علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی گفته است که رهبر جمهوری اسلامی بیشتر وقت ها مقروض است و حتی از محافظان خود پول قرض می کند. 

رسولی محلاتی در گفت و گو با تازه ترین شماره ماهنامه "پاسدار اسلام" وابسته به دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم درباره معاش خامنه ای اظهار داشته است: "خانه ای از قدیم در خیابان ایران داشتند که آن را اجاره داده اند و همچنین از محل بخشی از هدایا و نذوراتی که برای شخص ایشان می آورند " امرار معاش می کند.

او ادامه داده است: "غالباً هم ایشان مقروض است. حتی گاهی از پاسدارهای شخصی خودشان قرض می کنند. گاهی که نذورات را برایشان می برم، می بینم که مثلاً صدا می زنند: آقا رضا ! بیا قرضت را پس بگیر. نذورات برای ایشان زیاد می آید."

رسولی محلاتی درباره وضع فرزندان خامنه ای گفته است: " فرزندان ایشان هم طلبه هستند و ایشان شهریه ای که به بقیه می دهند، به آنها هم می دهند.

یک بار احساس کردم یکی از این بچه ها گرفتار است. برای آقا پیغام دادم که احساس می کنم بعضی از آقازاده های شما گاهی در سختی زندگی می کنند. 

گاهی پول هایی پیش من می آورند که وجوهات نیست و می شود به یک طلبه داد تا درس بخواند. اجازه بدهید گاهی از این پول ها به آنها بدهم. فرموده بودند: چنین کاری نکنید. لازم باشد خودم این کار را می کنم."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر