۱۳۹۱ آبان ۵, جمعه

هشت تن ازپناهجو در سوئد را به کردستان عراق دیپورت کردن

 Photo: طی‌ دو روز گذشته طی‌ یک عملیات پیچیده پلیسی‌ ماموران امنیتی سپو سوئد بنده حقیر را از یک فرودگاه کوچک در جنوب سوئد با جت مدل ۶۵۰ ،هشت  نفره بدون اطلأع قبلی‌ از این فردوگاه بعد۳ ساعت نیم پرواز به فرودگاه کردستان عراق انتقال دادند بنده که با دستبند و کمر بند همراه دستبند قفل شده بودم و عین یک مجرم بین المللی در فرودگاه کردستان عراق و مثل یک سگ قلاده من را گرفته بودند و در این فرودگاه میچرخاندند و من نمیدانستم که فرودگاه کردستان است فکر می‌کردم فرودگاه ترکیه است چون همه سیستم به زبان ترکی‌ بود بعد از حرف زدن با کارمندان متوجه شدم که کردستان عراق است بعد از همکاری بیشارمانه کردستان عراق با پلیس سپو سوئد واردهواپیمایشدم که به سمت تهران میرفت حدود۵۰ مسافر این هواپیما داشت همه ایرانی‌ بودند بعد درهواپیما  ایستادم صحبت کردم آیا کسی‌ اینجا هست که به من کمک کند هیچ صدای نیامد بعد پلیس من را نشاند و سرم را زیر صندلی کرد آن موقعه که یاده ایران افتادم و شروع به فریاد کردن کردم بعد ۵ دقیقه  سه زن ایرانی‌ شروع به اعتراض در وسط هواپیما کردند و پلیس امنیتی و کاپیتان مجبورشدما چهار نفر را پیاده کند و با همان جت برگشتیم و بعد ۴۸ ساعت انفرادی دوباره به همان زندان برگشتم و اینجا بود مصمم شدم که زن ایران زمین میتواند .‎

طی‌ دو روز گذشته طی‌ یک عملیات پیچیده پلیسی‌ ماموران امنیتی سپو سوئد محمد علی انصاری را از یک فرودگاه کوچک در جنوب سوئد با جت مدل ۶۵۰ ،هشت نفره بدون اطلأع قبلی‌ از این فردوگاه بعد۳ ساعت نیم پرواز به همچون
 یک مجرم بین المللی در فرودگاه کردستان عراق و مثل یک سگ قلاده اورا گرفته بودند و در این فرودگاه میچرخاندند و او نمیدانست که فرودگاه کردستان است فکر می‌کردفرودگاه ترکیه است چون همه سیستم به
زبان ترکی‌ بود بعد از حرف زدن با کارمندان متوجه شد که کردستان عراق است بعد از همکاری بیشارمانه کردستان عراق با پلیس سپو سوئد واردهواپیمای شد که به سمت تهران میرفت حدود۵۰ مسافر این هواپیما داشت همه ایرانی‌ بودند بعد درهواپیما ایستاد صحبت کردو گفت: آیا کسی‌ اینجا هست که به من کمک کند هیچ صدای نیامد بعد پلیس او را نشاند و سرش را زیر صندلی کرد آن موقعه که یاده ایران افتاد و شروع به فریاد کردن کرد بعد ۵ دقیقه سه زن ایرانی‌ شروع به اعتراض در وسط هواپیما کردند و پلیس امنیتی و کاپیتان مجبورشدما چهار نفر را پیاده کند و با همان جت برگشت و بعد ۴۸ ساعت انفرادی دوباره به همان زندان برگشت و اینگونه بود مصمم شد که زن ایران زمین میتوانداین حکومت  را سرنگون کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر